2015. augusztus 13., csütörtök

Nézz az égre...






A múlt héten zajlott Tiszaújvárosban a Trithlon nagyhét. Sok versenyszámmal, sok versenyzővel és sok fellépővel. Az egyik fellépő 8.án Rúzsa Magdi volt. Mikor a férjem kitalálta, hogy erre menjünk fel és nézzük meg, mert szeretné, nem igazán repestem az örömtől, de menjünk. Nem igazán láttam benne, hogy hú ezt tényleg nekem is látni kell. Nem volt több mint egy XfaktorosMegasztárosCsillagszületikesvagymelyikes sokadikja. Dalait hallgattam rádióban, végülis nem rosszak. Kellemesek, érzelmesek, fülbemászóak.
Aztán elkezdődött  a koncert... és nagyon meglepődtem. Élő zenekarral, élőben, kivetítőkkel, brutál hangosítással elkezdődött. Voltak olyan dalok amiket a rádióból már mindenki fúj. Voltak olyan dalok, amiket nem is hallottunk. Az élő zenekarral pedig nagyon ütős volt, csak úgy dübörgött a basszus. Olyan szívremegtetően...

Egyik kedvencem





Egy másik




Még egy




Ami most szól a rádióban




És egy koncertfelvétel





Összességében nagyon jó hangulatú koncert volt és a véleményem is változott valamelyest. :D